Virker re-marketing?

Jan Christensen fra Undo-it.dk ApS siger: "Jacob har introduceret os for re-marketing, og det er det bedste tiltag vi længe har gjort i markedsføring. Siden opstart af re-marketing kampagnen er besøgstallet på vores side steget med 32% og antallet af henvendelser med 19%. Re-marketing er for os en stor gevinst som er yderst kosteffektiv."

  • 32% flere besøg
  • 19% flere henvendelser
  • Større kendskabsgrad hos målgruppen

Hvad er AdWords remarketing?

Remarketing fungerer på den måde at når en bruger har besøgt din hjemmeside, eller en bestemt side på din hjemmeside, bliver der placeret en cookie på brugerens computer. Når brugeren forlader din hjemmeside og besøger andre hjemmesider, som er tilmeldt Googles displaynetværk, vil din annonce blive vist. På den måde vil brugeren ofte se dine annoncer rundt på nettet og dermed blive påvirket!

Det er utroligt effektivt og er noget af det mest effektive. Annoncerne er både tekst- og billedannoncer.

Vil du vide mere om AdWords re-marketing?

Brugerne skal påvirkes op til 7 gange!

Forskning viser at brugerne skal påvirkes op til 7 gange, før de vælger at handle et givent sted (Både on- og offline).
Du skal altså ramme brugeren via flere marketingkanaler for at være sikker på at få dem til at købe hos dig. Via remarketing rammer du brugere der allerede har vist interesse for dit firma!

Har du en webshop?

Er du klar over hvor mange kunder der lægger et eller flere produkter i kurven og derefter forlader hjemmesiden, uden at forsætte til de videre steps? På mange shops er det måske mere end over halvdelen!
Du har nu mulighed for at få Google til at vise annoncer overfor alle dem der så kurven, men ikke købte noget! På den måde annoncerer du kun overfor meget interesserede potentielle kunder!

Vil du vide med om Google AdWords Remarketing? Så kontakt mig helt uforpligtende.