Du kan som kunde forvente at jeg har en holistisk tilgang til tingene, hvor jeg både kan se det fra din og dine kunders synsvinkel. Jeg tør godt sige dig i mod, hvis jeg ikke mener du har ret i, hvilken løsning der er den rette for dig, din virksomhed og i sidste ende; dine kunder.
Forvent at jeg måske siger nej til dig, hvis ikke jeg mener at jeg kan hjælpe dig bedst muligt. Det kan jo være en anden rådgiver vil være bedre til lige netop din forespørgsel, og så er jeg ikke bleg for at sende dig videre i mit netværk. Det får vi begge mest ud af!
Hvis jeg derimod mener at jeg kan hjælpe dig og i sidste ende forbedre din bundlinje, inddrager jeg gerne både mine gode og dårlige erfaringer fra lignende projekter blandt mere end 100 andre kunder, som er alt fra den lokale tøjbutik til den internationale koncern.
Se eksempler på virksomheder jeg har arbejdet for..
Se hvad tidligere kunder siger..
Jeg forventer at du bruger tid på at få et godt samarbejde i stand, hvor der er gensidig respekt for hinandens virksomheder.
Du har holdninger og krav til mig som rådgiver og stiller dig kun tilfreds med det bedste! Du vil se resultater og ikke bare høre tom snak.
Du betaler selvfølgelig dine fakturaer til tiden, så jeg ikke skal bruge unødvendige ressourcer på at rykke dig.
Du opfatter ikke markedsføring som en udgift, men en investering i vækst
Klar til vækst?